perjantai 14. helmikuuta 2020

Co Ja Hc Liian Korkeat Kierroksilla-HC-pitoisuus korkea

VW Golfin korkeat CO päästöt kierroksilla - Masinistit com

Taidan tilata moponetiltä anturin ja kokeilla sitä ennenkuin vien minnekään analyysiin. Kokemuksia korjauskuluista, meinaan että kannattaako viedä edes tutkittavaksi kun mittarissa on 300 000 km.. Omassa autossa päästöt liian isot. Alhaisen CO-pitoisuuden mahdolliset syyt: · Seos säädetty liian laihalle · Imuvuoto: Imusarja, letkuliitokset, tiivisteet jne. · Kaasuttimissa esim. Vs: Korkeat päästöt (CO % ja HC ppm) kierroksilla: Laguna II -06 2.0l Jep, auto käy rikkaalla. Kun auto oli tyhjäkäynnillä n 5 min. Laihoilla seoksilla tapahtuu sytytyskatkoksia, jotka nostavat HC -määriä. Kyseessä siis e34 525i -92 koneella m50b25 hc ja co arvot koholla. CO 5,45 (Sallittu 0.50) HC 253 (Sallittu 100). Imuvuodot aiheuttavat korkean jäännöshapen ja HC-pitoisuuden. Tuli sit hylky tänään leimalla -98 1.3 Corollaan. Päästöt liian korkeat ja pakoputki vuotaa hieman. Korkean HC -pitoisuuden mahdolliset syyt (ja CO -pitoisuus alhainen tai normaali). Eli bensa ei pala täydellisesti liian laihan seoksen vuoksi. Kierroksilla arvot olivat seuraavat: CO% 0,42 CO2 14,7 HC ppm 27 O2 0,08 ja Lambda 0,99. Co ei ole koskaan mitään tuhansia, ajokieltotarra tulee yli 6% lukemista. Auto on lähiaikoina aina joskus startauttanut paljon ja sitten kun käynnistyy niin kuulostaa aluksi tukkoiselta ja päästää mustat savut pihalle. Mikäköhän mahtais olla syynä korkeaan HC arvoon. Päästöt tyhjäkäynnillä: CO% 1,8 CO2 11,2 HC ppm 248 O2 4,8 Päästöt kierroksilla: CO% 0,1 CO2 14,8 HC ppm 44 O2 0,6 Lambda 1,02 Pakoputken vuoto vaikuttaa päästöihin …. https://kytkentaprofiili.givemedate.net/2019/12/13/lingerie-porn-popular-videos-page-1-lingerie-porn/

Korkeat HC- ja O2-arvot, missä vika? Overdrive fi

Päästöt pielessä - Katsastus - Suomi24 Keskustelut

Eli päästöt olivat taas päin persettä. Mulla on siis 350 ja tietska ohjattu rokkiorkesteri. Nyt Co 2.0, O 3.3 ja hc …. Toyota Corolla (1990) Moottori: Lambda anturin vaihto, CO-päästöt liian korkeat. CO% 0,3 CO2 15 o2 0,4 Vaihdan huomenna tulpat ja ilmansuodattimen, jospa sillä saisi alle sataan arvot. Toyota Corolla (1997) * Muu työ *: Päästötesti ja huolto, mikäli päästöt liian korkeat. Imuvuodot katottu ja korjattu mitä löyty, ilmamassamittari tarkisteltu et toimii.katti vaihettu tarvikkeeseen ku edellinen omistaja tyhjentäny alkuperästä. Ehjä katti kun ei niitä päästä läpi vaikka moottori ois muuten sekaisin. Päästöt liian korkeat co ja hc matalilla ja korkeilla kierroksilla,oikea taka iskari vaihto.Airbag valopalaa.Päästöihin liittyen pakoputken vaihto ei takapönttöä. Käytin katsastuksessa ja tyhjäkäynnillä päästöt liian korkeat ja kierroksilla taas kaikki oli normaalit. Mistä vikaa kannattaisi ruveta etsimään? Ylös. Sama juttu kuin silloin kun joskus vuonna 2004 aloitin tämän topicin, eli HC:t järjettömät eli joutokäynnillä 396 ja kierroksilla 128. Ei mennyt katsastuksesta läpi, päästöt liian korkeat. Eli auto on xantia 2.0l 8v v1995. Käytin katsastuksessa ja tyhjäkäynnillä päästöt liian korkeat ja kierroksilla taas kaikki oli normaalit. Tyhjäkäynnillä HC 175 CO 0,4 O2 2,1 CO2 13,6. Auttakaa avutonta ja kertokaa missä vikaa. Elikkäs leimaa en saanut Almeraan, syystä, että tyhjäkäynnillä CO ja HC-pitoisuudet ovat liian korkeat. HC arvot tyjäkäynnillä 178 ku olis saanu olla 100 ja CO arvo oli 3,05 ja olis saanu olla 0,50 kun taas kahen tonnin kierroksilla ne oli sillee että Hc oli 0,26 ja ….

HC-pitoisuus korkea

  1. HC - autotieto net
  2. Escort ja Liian korkea Co-pitoisuus - Ford-Club Finland
  3. Korkeat päästöt CO ja HC ppm kierroksilla: Laguna II
  4. Pakokaasupäästöt liian korkealla, katsastuspäätös: HYLÄTTY
  5. Opel Astra HC arvo korkealla - Opel Club Finland OCF

Co Ja Hc Liian Korkeat Kierroksilla

Varusteet ja huolto; Moottori; CO ja HC arvot korkeat. Juse. 14.06.2005 16:45. Ilmoita. corollan ruisku&kattikoneen co ja hc arvot koholla sekä tyjäkäynnillä, että kierroksilla. Välillä ei tule tarpeeksi soppaa läpi ja jää näin ollen sytyttämätttä ja tulee tuoreena läpi. Lambda-tunnistin korjaa tätä niin paljon kuin pystyy. Alkuperäisellä kysyjällä oli kaikki muut arvot kohdallaan, paitsi liian korkea CO-arvo kierroksilla. …. Sama ongelma 2.0 ie Temprassa. Katsastuksessa oli co 5,5 ja hc reilut 500. Ennen katsastusta vaihdoin tulpat, jakajan kannen, pyörijän, moottoriöljyt ja yhden tulpan johdon, josta oli tulpan hattu murentunut. Myös kaikki liittimet on käyty läpi. Ennen katsastusta kone teki tiltin eikä lähtenyt käyntiin. Terve. Auto on ford escort vm 1996 1.6 zetec. Yritin käyttää sitä tänään leimalla ja katsastus pomppasi seuraavanlaisesti: Hylätty: bensiinimoottorin pakokaasumittaus, CO-Pitoisuus, joutokäynillä CO ja HC joutokäynnillä liian korkeat. Ilmaa on liian vähän, joten osa bensasta menee palamattomana läpi (=HC) ja osa palaa vain "puoliksi" eli ei hapetu hiilidioksidiksi, vaan ilma loppuu kesken ja hapettuu vain hääksi (=CO). Myös CO oli hieman liian korkealla sekä joutokäynnillä että kierroksilla. Tyhjäkäynnillä HC 175 CO 0,4 O2 2,1 CO2 13,6 Kierrokset 2000 HC 183 CO 0,54 O2 1,6 CO2 13,8 Lambda 1,04 Marraskuussa vaihdettu katalysaattori, tulpat, suodattimet ja ilmamäärämittari. Vikavaihtoehtoja paljon mutta tuossa merkissä melko harvinaista. Hc saisi ollaa 100 teillä 136,Joten palaminen ei ole hyvää.Kunnon tulpat autoon ja ilmaputsari puhdas ja hyvät öljyt sisään ja öljypuhdistin ja ajetaan pitempi matkaa autollaa niin että kierroksia koneeessa että paikat puhdistuu,Ja manuaali laatikko sillä 3 vaihteellaa vaikka. CO-arvo on kuitenkin 0,3/0,8 ja lambda 1,00. Kiihdyttäessä maksimaalisesti tuprauttaa pienet siniset savut, onkohan ohjarinkumet lopussa ja minkähän moinen homma on vaihtaa? Netissä haahuilin ja löysin muutaman identtisen vikatapauksen, oli korjautunut lambdan vaihdolla. Korkea HC -pitoisuus kertoo sekä sytytys- ja seoksenmuodostusjärjestelmän kuin itse moottorinkin kunnosta ja toiminnasta. Primera 1.6 -98 korkeat CO ja HC arvot. Eli katsastuksessa ilmeni että joutokäyntiarvot oli liian korkeat. Syy: Liian korkeat päästöt tyhjäkäynnillä(kierroksilla rajoissa). CO=4.08% HC=270 CO2=12.30% ja O2=0.20%. Katsastusaseman lamda-arvo oli noin 0.89, mutta sehän taas johtuu korkeista päästöistä. Tyhjäkäynnillä taas heittelee reippaasti ajotietokoneen mukaan, kolmea litraa. Kierroksilla:co%:1,28 co2 13 hc ppm 95 o2 1,6 Oma veikkaus katti taas rikki, mutta miksi? Ratkaisu. Onko muita mahdollisuuksia.. niin vaikka olin aamulla ajanut töihin 7 km ja sitten ennen mittausta muutama km keskustassa niin arvot oli liian korkeat. Kävin ohitustiellä ajamassa noin 5 km kolmosella reilua satasta ja sitten suoraan. Tuota voi ajaa imuilmanlämpöanturin liitin irti (on kuulemma jopa mitattu hieman parempaa suorituskykyä anturi irroitettuna)- tekee vikakoodin ECUlle mutta ei lyhytaikaisen testailun osalta muuta haittaa. Happea kuuluu jonkinverran ollakkin, vaikkakin yli 3-5% pitoisuuksia ei pitäisi tavata ja korkeiden pitoisuuksien takana onkin usein reikä putkessa. CO2 on tässä tapauksessa "hyvä" kaasu, koska kunnollisessa palamisessa sitä kuuluukin muodostua. CO% on edelleen "hyihyi" ja muodostuu epätäydellissä palamisessa (liian vähän happea). Nykyään myös Suomen Mercedes-Benz Klubi ry:n virallinen klubifoorumi! Eli thjäkäynnillä arvot ok, mutta kierroksilla CO 1,98 HC 165 ja muista en saa selvää, katsastusmiehen käsiala hirveä Lambda arvo heittelehti hieman, mutta merkitty 0,835. Auto on seissyt toista vuotta käyttämättä kunnes nyt yritin katsastaa. HC on siis tyhjäkäynnillä 138 (max<100) ja kierroksilla 85. Oli pajalla pienessä rempassa ja samalla otettiin pakokaasumittaukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti